Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2017 08:33 - До каква степен съм депресиран?
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 939 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 До каква степен съм депресиран?

image


Отбележете тези позиции, за които смятате, че Ви характеризират най-добре:

= Имам сериозни смущения на съня.

= Хъркам много, потя се през нощта.

= Винаги мисля за едни и същи неща – как да се справя с тях.

= Трудно успявам да се концентрирам.

= Много трудно забелязвам някои неща, които са важни.

= Твърде много усилия ми струва да направя нещо, което е важно.

= Много съм дересиран и нещастен.

= Чувствам се нищожен, жалък..

= Често си мисля за смъртта като изход от положението, в което се намирам.

= Замислям се дали да не се самоубия.

= Срещам големи проблеми при вземането на решение.

= Не проявявам никакъв интерес за това, какво става около мен.

= Притеснен съм от многото дългове, които имам.

= Всичко ми се струва безсмислено..

= Загубил съм надежда, че положението ми някога може да се подобри.

Някои позиции може да ви звучат много познато - помислете над тях, запитайте се:

= какво/кой ми го причинява,  

= защо понасям всичко това,

= докога ще е така,,

= така ли искам да живея,

= осмелявам ли се да променя нещо в модела си на живот,

= какво ми пречи да се осмеля,

= какво ще загубя, ако се осмеля,

= какво ще спечеля, ако се осмеля,

= от какво/кого се страхувам....

 

Всеки период има начало и край. Най-важното е силно да желаете да се осмелите да направите първата крачка напред в посока Промяна. Следващите стъпки ще са по-лесни и леки - те ще ви отведат до края на този период, който ви депресира и ще постави началото на новия, на по-радостния за вас нов период, с нов, по-добър и желан от вас начин на живот.

Дерзайте и успявайте!

 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 567012
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031