Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2010 23:29 - Брилянтните идеи са удивително прости
Автор: deepimpact Категория: Забавление   
Прочетен: 2537 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Може и да не мога да променя света, но трябва поне да опитам...

ПРЕДАЙ НАТАТЪК (Pay it forward)
Не случайно започвам с този филм. Не е от най-любимите ми (скоро ще разберете, че имам "хлъц"към леки романтични комедийки, тъпо, знам, но факт), но заема много специално място в сърцето ми. Защо ли? Защото промени живота ми.
Като изключим изключителната актьорска игра и сюжета (изключвам ги, защото не те правят филма знаменит), остава въпросът върху, който е базиран целият филм -
КАКВО ОЧАКВА СВЕТЪТ ОТ МЕН? Това е едно от нещата, които обичам в американските филми - успяват да направят филм от едно единствено изречение. Явно всички са се учили от Хемигуей. Както и да е... Сега е момента да спомена, че който не е гледал филма - ходом марш към Замунда, да си го изтегли и да поправи тази несправедливост, спрямо личността си.

Какво очаква светът от мен?
Да създам дом; Семейство; Да си нородя дечица; Да се постарая да не ги увреждам психически; Да имам работа, която да обичам; Да съм финансово красива; Да бъда щастлива; - Като се замисля тези неща ги очаква само майка ми от мен и недай си Боже да не ми се случат... Но какво очаква светът от мен? Че какво да очаква... Аз съм просто мравка в мравуняка. Ако някой ме настъпи, никой няма да забележи. Светът не очаква нищо от мен. Ще премина през него, като сянка през тъмнината и няма да оставя никакво доказателство за съществуването си. Няма да нарисувам човечета в пещерата, защото никой не го е грижа. Таа такива мисли ми минаваха през главата. И после светът ме сблъска с този филм и изведнъж вече мравката не ми се струваше толкова мъничка. Изведнъж мравката започна да мисли, да чувства и да вярва, че може...Много е просто - Ще помогна на трима души. Познати или непознати, няма значение. Но не каква да е помощ. Трябва да е нещо, което не могат да направят сами. В замяна ще поискам да помогнат на трима други - "Предай нататък".
Промяната започва. Хубаво е човек да има цел, а моята е скромничка - само ще променя света.

"Човек бива оправдан за това, че гледа друг от високо, само когато му помага да се изправи."
Габриел Гарсия Маркес





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ufff - Ще предам нататък. ;) Пък и, знаеш ...
30.10.2010 23:35
Ще предам нататък.;)
Пък и, знаеш ли, тук си имаш (аз лично съм много доволна, че ми я показаха) една сродна душица по филми:
http://giminibilibob.blog.bg/
цитирай
2. giminibilibob - Здравей пак!
31.10.2010 07:23
Страхотен постинг! И благодаря на uff ,че ни запозна.
цитирай
3. martiniki - поздрави
31.10.2010 07:24
и успех!
цитирай
4. deepimpact - Нещо общо
31.10.2010 08:46
giminibilibob написа:
Страхотен постинг! И благодаря на uff ,че ни запозна.

Хубаво е да знам, че някъде там има поне още един човек, който прилича на мен. А ние имаме нещо общо - Причината да започа този блог се казва Джули и Джулия...(завинаги в папка -"любими филми") Поздрав от мен :D
цитирай
5. giminibilibob - Наистина е хубаво!
31.10.2010 17:49
А Джули и Джулия, мммм!!! Огладнявам само като си помисля за него - и буквално и за кино.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deepimpact
Категория: Забавление
Прочетен: 105612
Постинги: 19
Коментари: 40
Гласове: 129
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930