Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2010 13:19 - В какво се превръщат мечтите
Автор: deepimpact Категория: Забавление   
Прочетен: 8074 Коментари: 0 Гласове:
3



В какво се превръщат мечтите (what dreams may come)
image

И ето един филм, който лесно мога да опиша с една дума - Картина.
Мислили ли сте някога за смъртта? А за това, какво има след нея?
Има ли РАЙ? Ако има, как ли изглежда?
Как би изглеждал вашият рай?
Сега си представете място, което можете да декорирате, както си пожелаете. Свят, който създавате в собствените си мисли. Мечтаейки... 
Там всичко е точно каквото го искате.
Лично мен, този филм ме накара да мечтая още повече. За мен той е едно произведение на изкуството. Една картина,която се движи и която не мога да спра да гледам.
Не знам дали вярвам в Бог, но вярвам истински в това място. Знам, че хората, които съм изгубила изживяват мечтите си там. Знам,че един ден ще ги срещна отново. За това не съм тъжна.
Вярвам, че любовта между двама души е по-силна от смъртта. Дори краят не е истински край, а едно ново начало.

Този филм е за всички, които са изгубили някого.
Гледайте го! Ще промени животът ви по един или друг начин.
И внимавайте за какво мечтаете, защото вече знаете в какво се превръщат мечтите.




Тагове:   Какво,   мечтите,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deepimpact
Категория: Забавление
Прочетен: 104775
Постинги: 19
Коментари: 40
Гласове: 129
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031